Bluebeam Press

Bluebeam omnämnt i Capterras Shortlist-rapport för programvara för dokumenthantering

Pasadena, Kalifornien, USA (20 april 2023) – Bluebeam har utsetts till en av de främsta programvaruprodukterna för dokumenthantering av Capterra, en kostnadsfri onlinetjänst som hjälper företag att hitta rätt programvara.

Bluebeams flaggskeppslösning för dator, Bluebeam Revu®, och Bluebeam Cloud-lösningarna för webb och mobil, ger team flexibilitet att samarbeta var som helst med design, byggande och överlämning. Bluebeam hjälper till att hålla team synkroniserade med smarta verktyg som används för att effektivt hantera, organisera och dela ritningar, dokument och data från vilken plats som helst. I kategorin för dokumenthantering erbjuder Bluebeam följande fördelar:

• Lagra ritningar, dokument och data på en och samma centrala plats. Då kan teammedlemmar komma åt, ladda upp, granska och redigera de senaste uppdateringarna.
  • Håll PDF-uppsättningar organiserade och aktuella med de tidsbesparande verktygen för automatisering i Bluebeam Revu® på datorn. Dela dem sedan med teamet på byggarbetsplatsen.
  • Kom åt dokument och verktygssatser från Revu på valfri webb- eller iOS-enhet med hjälp av Bluebeam Cloud.

”Genom utvecklingen och lanseringen av vår senaste version, Revu 21, och tillägget av Bluebeam Cloud, ville vi ge våra kunder ett enklare sätt att hantera de utmaningar som samarbetet medför”, förklarar Michael Perry, Vice President of Product Management. ”Att få användarnas erkännande genom utmärkelser som Capterra Shortlist försäkrar oss om att vi går i rätt riktning och ger våra användare vad de behöver för att uppnå sina projekt- och programmål.”

Capterra Shortlist är en oberoende bedömning som utvärderar användarrecensioner och sökaktivitet online för att generera en lista över marknadsledare på området [category] som erbjuder de mest populära lösningarna. Shortlist-rapporten för dokumenthantering finns på https://www.capterra.com/document-management-software/shortlist

Bluebeam tänjer på gränserna för innovation. Vi utvecklar smarta, enkla lösningar för projekteffektivitet och samarbete för design- och byggproffs världen över. Sedan 2002 skapar Bluebeam, Inc. dator-, mobil- och molnbaserade lösningar för papperslösa arbetsflöden som förbättrar projektkommunikation och effektiviserar processer genom hela projektlivscykeln. Bluebeams lösningar används av mer än 2,5 miljoner personer i fler än 165 länder och utvecklar teknikproffsens sätt att arbeta, leda och samarbeta om projekt digitalt. Bluebeam grundades i Pasadena i Kalifornien och har vuxit till att omfatta ytterligare kontor i Kalifornien, Texas, Illinois, Tyskland, England, Danmark, Sverige och Australien. Bluebeam är en del av Nemetschek Group. Ladda ner en 30 dagars testversion av Bluebeam Revu på vår webbplats