Bluebeam Revu 20: Effektiviser eksternt prosjektsamarbeid

In Presse by Jannike Reinholdsson

Revu 20 muliggjør samarbeid mellom globale prosjektpartnere i sanntid, noe som sparer tid og forbedrer prosjektets kvalitet

Pasadena, CA (18. august 2020) Bluebeam, en ledende utvikler av løsninger og tjenester som setter standarden for arkitekter, ingeniører og fagpersoner innen bygg og anlegg over hele verden, kunngjør sin nyeste versjon av Revu – flaggskipet for prosjekteffektivitets- og samarbeidsløsninger. Revu 20 leverer mer fleksibilitet og kontroll med forbedrede administreringsfunksjoner for brukere og innhold, og effektiviserer kommunikasjonen med nye forbedringer som er utviklet for å øke nøyaktighet og spare tid.

«Når vi tenker på hva samarbeid innebærer i et byggeprosjekt, tenker vi på å fjerne hindringer via teknologi, samtidig som vi tar i bruk det store potensialet til en gruppe bestående av mange forskjellige prosjektpartnere», forteller Bluebeams CEO Jon Elliott. «Når team får de riktige løsningene som gjør det mulig for dem å problemfritt samarbeide på tvers av avstander og tidssoner, kan alle investeringene som en organisasjon gjør når det gjelder opplæring, administrering og prosessutvikling realiseres via klare og målbare forbedringer innen kvalitet, nøyaktighet og effektivitet. Revu 20 leverer forbedrede muligheter i forhold til administrasjon av kommunikasjon og produktivitetsforbedringer som er utviklet for å maksimere organisasjonens investeringer.

Revu 20 introduserer nye kommunikasjonsfunksjoner som er utviklet for å forbedre produktivitet og muliggjøre bedre prosjektlevering, forbedrede funksjoner for administrering av brukere og innhold for økt fleksibilitet og kontroll, og forbedringer av det effektive markeringsverktøyet i Revu som forbedrer administrering av prosjektdata under gjennomgang, kommentering, markering, sporing og administrering av prosjektdokumenter.

«Bluebeam har alltid vært et selskap som fokuserer på å finne løsninger på problemer uten å forandre måten team arbeider på i prosessen», sier Bluebeams CPO Roger Angarita. «Faktisk fokuserer vi på å utvikle løsninger som forbedrer organisasjonens eksisterende styrke og møter dem ved et punkt der de riktige verktøyene begynner å skape en forskjell. Det kan være i form av de riktige funksjonene, de egnede samarbeidsverktøyene eller det rette globale datanettverket. Bluebeam Global Services intervjuet kunder i forskjellige firma for å vise denne tilnærmingens effektivitet, og fant ut at 82 % av Revus brukere rapporterte at de sparte tid, 76 % rapporterte om økt effektivitet, mens 88 % svarte at tilnærmingen forbedret kvaliteten på arbeidet deres. Disse resultatene reflekterer de store fordelene ved samarbeidsbasert innovasjon og teamarbeid, og vi er stolte av å kunne skape resultater som igjen styrker forretningsbåndene mellom AEC-selskap og kundene deres.»

Studio er et samarbeidssted som brukes via Revu og forandrer programmet til en samarbeidsløsning som fungerer i sanntid og gjør det mulig for team å holde kontakten uansett hvor de befinner seg i verden: på byggeplassen, i brakken eller – som så mange den siste tiden – i hjemmet sitt. Studio-prosjekter gir tilgang til et enkelt, sentralisert sted der dokumenter – selv store byggeprosjekter – kan lagres i skyen, og Revu 20 leverer forbedret tilgang og kontroll. Revu 20 leverer også en forbedret invitasjonsprosess og administrative kontroller i Studio-økter som gjør det enklere enn aldri før for teammedlemmer og administratorer over hele verden å øyeblikkelig koble til de samme dokumentsettene og holde med hverandre i sanntid. ​

I tillegg til utgivelse av Revu 20, kan Bluebeam også kunngjøre starten av en ny Studio-server i Australia som gjør det mulig for kunder å være vert for Studio-økter og lagre prosjektdata innenfor Australias grenser, og slik innfri krav til datasuverenitet. Tilgang er tilgjengelig umiddelbart, og fungerer automatisk for alle brukere i regionen som bruker Revu 20 eller Revu 2019. Du finner mer informasjon here.

Utgavene Revu 20 Standard, CAD og eXtreme er nå tilgjengelige på Bluebeam.com/no og via vårt verdensomspennende forhandlernettverk

Bluebeam er en del av Nemetschek Group. Last ned en prøveversjon av Bluebeam Revu som varer i 30 dager på nettsiden vår.