Bluebeam Software lanserer Revu 2015, et verktøy som forenkler dokumentbehandling og gir raskere prosjektkommunikasjon

In Presse by Ratika Sadana

Med den nyeste utgivelsen kan tekniske fagpersoner fullføre prosjekter raskere og arbeide på en smartere måte

Pasadena, California, USA (3. februar 2015)

Bluebeam® Software, en ledende utvikler av løsninger for PDF-basert markering, måling og samarbeid for arkitekter, ingeniører, fagpersoner innen bygg, olje og gass, produksjon og andre tekniske fagområder, kunngjør nå utgivelsen av Bluebeam Revu ® 2015, som er den nyeste versjonen av firmaets prisbelønte flaggskipløsning. Revu 2015 har nye funksjoner som gjør at prosjektteam kan holde kompliserte sammensetninger av dokumenter organiserte og oppdaterte, slik at alle teammedlemmer har all informasjonen de trenger.

"For å oppfylle kravene i kompliserte prosjekter og overholde korte tidsfrister trenger prosjektteamene teknologi som forenkler kommunikasjon mellom partene som er involvert i prosjektet, og fjerner unødvendige trinn i arbeidsflyten", sier Richard Lee, administrerende direktør i Bluebeam. "Revu 2015 har nye og finpussede funksjoner som gjør det enklere å markere og administrere sammensetninger av dokumenter ved hjelp av forbedrede markeringsfunksjoner og automatisering av partier. Den nye versjonen er også fleksibel med tanke på hvordan prosjektinformasjonen deles."

Forvent smartere markeringer

En av Bluebeams mest etterlengtede markeringsfunksjoner er tilgjengelig nå i Revu 2015. Ved hjelp av Sketch Tools kan brukerne raskt lage nye figurer etter nøyaktige mål basert på den kalibrerte skalaen i en PDF-fil. Verktøyene gir brukerne tilbakemeldinger i sanntid om lengde og vinkler mens de tegner skisser ved hjelp av musen, eller angir mål ved hjelp av tastaturet.

En annen ny funksjon i Revu 2015 er Dynamic Tool Set Scaler. Denne funksjonen kan brukes til å endre størrelsen på markeringer nøyaktig og proporsjonalt når de brukes på dokumenter i ulik skala. Det er også mulig å endre størrelsen på grupperte markeringer proporsjonalt, uavhengig av skalainnstillingen.

Ved hjelp av Capture 2.0 – kameraverktøyet i Revu – kan brukere nå legge til videoer i markeringer. Brukere kan bla gjennom bilder og spille av videoer direkte fra Capture-visningen i hver markering. Markeringer som inneholder Capture-medier, kan spores og vises i markeringslisten i Revu og eksporteres som et PDF-sammendrag.

Automatiser flere oppgaver

Batch Slip Sheet er en ny funksjon i Revu 2015 (kun eXtreme-utgaven). Funksjonen automatiserer prosessen med å holde sammensatte filsett oppdaterte ved å gi brukerne muligheten til å samkjøre nye revisjoner av filer med tidligere, tilsvarende filversjoner. Alle markeringer, hyperkoblinger og bokmerker overføres fra revisjon til revisjon.

Sets er en eksisterende Revu-funksjon. Den gir team muligheten til å navigere gjennom store samlinger av ulike PDF-filer som om de var ett dokument på flere sider i én fane. Sets' funksjoner for automatisering og kategorisering er oppgradert i Revu 2015.

Oppdater hverandre på en raskere måte

Bluebeams mobilitetsløsninger hjelper brukerne dit de er på vei, raskere. Studio GO™ er en ny funksjon i Revu iPad 3.0. Den kan gjengi filer i store formater i prosjekter og økter i Studio på et øyeblikk, slik at de kan markeres og navigeres i på en raskere måte, uten at de originale dokumentene endres. Funksjonen for bakgrunns synkronisering gjør at brukere av Revu iPad kan laste ned filer mens de fortsetter å arbeide i Revu.

Gå til www.Revu2015.com for å lære mer om de nye funksjonene som introduseres i Revu 2015.

Bluebeam-produkter selges direkte og gjennom et globalt forhandlernettverk. Hvis du vil ha mer informasjon, kan du gå til www.bluebeam.no.

De nyskapende løsningene fra Bluebeam for PC-er, mobile enheter og nettskyer er banebrytende innen digitalt samarbeid. De hjelper fagpersoner innen de mest dokumentbaserte bransjene å gjøre det de gjør, på en bedre måte. Bluebeams prisbelønte PDF-løsninger brukes av verdens fremste arkitekt-, ingeniør- og byggefirmaer, olje- og gasselskaper, produsenter og nasjonale og regionale offentlige institusjoner for å redusere papirforbruket med over 85 % og øke produktiviteten med over 60 %. Teamet hos Bluebeam Account Services og det globale forhandlernettverket har løst kunders utfordringer i over 100 land i over ti år. Gå til www.bluebeam.no for å lære mer om hvordan Bluebeam hever terskelen og setter en ny standard.