Bluebeam Revu 20: Stroomlijn externe projectsamenwerking

In Perskamer by Nerissa Tong

Revu 20 ondersteunt real-time samenwerking tussen projectpartners van over de hele wereld, leidend tot tijdsbesparing en een betere projectkwaliteit

Pasadena, CA (18 augustus 2020) Bluebeam, vooraanstaand ontwikkelaar van oplossingen en diensten die de standaard bepalen voor professionals op het gebied van architectuur, engineering en bouw, kondigt de nieuwste versie van Revu aan, haar flagship oplossing voor projectefficiëntie en samenwerking. Revu 20 zorgt voor meer flexibiliteit en controle met betere gebruikers- en contentmanagementmogelijkheden en stroomlijnt de communicatie dankzij nieuwe verbeteringen die zijn ontworpen om de nauwkeurigheid te vergroten en tijd te besparen.

“Als wij op het gebied van een bouwproject aan ‘teamwork’ denken, dan denken wij aan het wegnemen van technologische hindernissen terwijl we de kracht ontketenen die inherent is aan een groep van veelzijdige projectpartners,” aldus Bluebeam CEO Jon Elliott. “Als teams de juiste oplossingen binnen handbereik hebben om naadloos samen te werken, hoe groot de afstand of wat de tijdzone ook is, dan kunnen alle investeringen die een organisatie doet op het gebied van training, management en procesontwikkeling worden gerealiseerd door duidelijke, meetbare verbeteringen van kwaliteit, nauwkeurigheid en efficiëntie. Revu 20 levert verbeterde communicatiemanagementmogelijkheden en productiviteitsverbeteringen die zijn gemaakt om de investeringen van een organisatie binnen de gehele raad te optimaliseren.”

In Revu 20 worden nieuwe communicatiefuncties geïntroduceerd die zijn ontworpen om de productiviteit een boost te geven en een succesvollere projectlevering te verzorgen. Bovendien biedt het verbeterde gebruikers- en contentmanagementmogelijkheden voor meer flexibiliteit en controle en verbeteringen van de krachtige markeringsmiddelen in Revu die het datamanagement van projecten verbeteren tijdens het beoordelen, bespreken, markeren, volgen en beheren van projectdocumenten.

“Bluebeam is altijd al een bedrijf geweest dat zich op het oplossen van problemen heeft gericht zonder de manier waarop teams binnen het proces werken opnieuw uit te vinden,” aldus Bluebeam CPO Roger Angarita. “We richten ons als het ware op de ontwikkeling van oplossingen die de bestaande kracht van organisaties versterken en komen samen op het punt waar de juiste hulpmiddelen het verschil maken. Of dat nu in de vorm van de juiste functies is, de juiste samenwerkingsmiddelen of het juiste wereldwijde datanetwerk. Als bewijs van de effectiviteit van onze aanpak heeft Bluebeam Global Services een onderzoek uitgevoerd onder klanten van individuele bedrijven en heeft ondervonden dat 82% van de gebruikers van Revu aangaven dat ze tijd bespaarden, dat 76% van de gebruikers een betere efficiëntie opmerkten en dat 88% een hogere werkkwaliteit aangaven. Deze resultaten komen overeen met de ongelofelijke voordelen van samenwerkingsinnovatie en teamwork en wij zijn er trots op de resultaten te verbeteren die tot een sterkere zakenrelatie leidt onder AEC bedrijven en hun klanten.”

Studio is een samenwerkingsruimte die toegankelijk is vanuit Revu en die de toepassing in een real-time samenwerkingsoplossing transformeert, waardoor teams van over de hele wereld contact met elkaar kunnen houden – of dit nu op de bouwlocatie is, vanuit de vrachtwagen of – zoals de laatste tijd het geval is – vanuit huis. Studio-projecten bieden toegang tot één centrale locatie om documenten – en zelfs gehele bouwprojecten – op te slaan in de cloud en Revu 20 biedt betere toegang en controle. Revu 20 introduceert tevens een beter uitnodigingsproces en administratieve controles in Studio-sessies die het gemakkelijker dan ooit maken om teamleden en beheerders van over de hele wereld direct contact te laten maken voor dezelfde set documenten zodat ze kunnen profiteren van real-time connectiviteit. ​

Buiten de release van Revu 20, kondigt Bluebeam ook de lancering van een Studio-server aan in Australië, waardoor klanten Studio-sessies kunnen houden en projectgegevens kunnen bewaren in Australië, geheel volgens het gegevensbeschermingsbeleid aldaar. Toegang is direct beschikbaar en automatisch voor alle gebruikers binnen de regio die Revu 20 of Revu 2019 gebruiken. Meer informatie is hier beschikbaar.

Revu 20 Standard, CAD en eXtreme zijn nu beschikbaar op Bluebeam.com/nl en via ons wereldwijde resellernetwerk

Bluebeam, Inc.

De slimme, intuïtieve markerings- en samenwerkingsoplossingen van Bluebeam worden vertrouwd door meer dan 1,9 miljoen gebruikers in meer dan 130 landen en versnellen de manier waarop technische professionals digitaal werken, projecten beheren en samenwerken. Bluebeam is opgericht in Pasadena, CA, en is uitgegroeid met kantoren in de VS in California, Illinois, Texas en New Hampshire, evenals kantoren in Engeland, Duitsland, Denemarken, Zweden en Australië. Bluebeam is onderdeel van de Nemetschek Group. Download een proefperiode van 30 dagen van Bluebeam Revu op onze website.