Bluebeam Revu 20: Forenkl eksternt projektsamarbejde

In Presserum by Jannike Reinholdsson

Revu 20 muliggør samarbejde i realtid på tværs af projektpartnere over hele verden, hvilket sparer tid og forbedrer projektkvaliteten

Pasadena, CA (18. august 2020) Bluebeam, den førende udvikler af løsninger og tjenester, der sætter standarden for arkitektur, ingeniørarbejde og byggeri over hele verden, præsenterer den nyeste version af Revu, deres flagskibsløsning til projekteffektivitet og samarbejde. Revu 20  leverer større fleksibilitet og kontrol med forbedrede bruger- og indholdsstyringsfunktioner og forenkler kommunikationen vha. nye forbedringer, som er designet til at øge nøjagtigheden og spare tid.

“Når vi tænker på ‘teamwork’ på et byggeprojekt, tænker vi på at fjerne barrierer gennem teknologi, mens vi åbner op for det iboende potentiale hos en gruppe af forskellige projektpartnere,” sagde Bluebeams CEO, Jon Elliott. ”Når teams har de rette løsninger på plads til at arbejde problemfrit over store afstande og tidszoner, kan alle de investeringer, en organisation foretager i uddannelse, ledelse og procesudvikling, realiseres gennem klare og målbare forbedringer i kvalitet, nøjagtighed og effektivitet. Revu 20 leverer forbedrede funktioner til kommunikationsstyring og produktivitetsforbedringer, der er designet til at maksimere en organisations samlede investeringer.”

Revu 20 introducerer nye kommunikationsfunktioner, der er designet til at øge produktiviteten og muliggøre en mere succesfuld projektlevering, forbedrede funktioner til bruger- og indholdsstyring for at give større fleksibilitet, samt forbedringer af de kraftfulde annotationsværktøjer i Revu, der forbedrer projektdatastyring, når du gennemgår, kommenterer, annoterer, sporer og administrerer projektdokumenter.

”Bluebeam har altid været et firma, der har fokuseret på at løse problemer uden at genopfinde den måde, som teams arbejder på i processen,” sagde Bluebeams CPO, Roger Angarita. ”Faktisk fokuserer vi på at udvikle løsninger, der forbedrer den eksisterende styrke hos organisationer og imødekomme dem på det punkt, hvor de rette værktøjer begynder at gøre hele forskellen. Hvad enten det er de rette funktioner, de rette samarbejdsværktøjer eller det rette globale datanetværk. Som bevis for effektiviteten af vores tilgang undersøgte Bluebeam Global Services kunder hos individuelle virksomheder og fandt, at 82 % af Revu-brugere rapporterede, at de sparede tid, 76 % rapporterede øget effektivitet, og 88 % rapporterede forbedring i arbejdskvalitet. Disse resultater afspejler de utrolige fordele ved samarbejdsinnovation og teamwork, og vi er stolte af at skabe resultater, der opbygger en stærkere arbejdsrelation mellem byggevirksomheder og deres kunder.”

Studio er et samarbejdsrum, der tilgås i Revu, og som omdanner programmet til en samarbejdsløsning i realtid, der giver teams mulighed for at bibeholde forbindelsen over hele kloden, uanset hvor de er, hvad enten det er byggepladsen, traileren eller – her på det seneste – deres eget hjem. Studio-projekter giver dig én centraliseret placering til at opbevare dokumenter og endda hele byggeprojekter i skyen, og Revu 20 leverer forbedret adgang og kontrol. Revu 20 introducerer også en forbedret invitationsproces og administrativ styring i Studio-sessioner, der gør det lettere end nogensinde før for teammedlemmer og administratorer over hele verden at få øjeblikkelig forbindelse til det samme sæt dokumenter og drage fordel af forbindelsen i realtid. ​

Sammen med udgivelsen af Revu 20 annoncerer Bluebeam også lanceringen af en Studio-server i Australien i dag, hvilket giver kunder mulighed for at hoste Studio-sessioner og gemme projektdata inden for Australiens grænser og overholde kravene til datasuverænitet. Adgang er åben med det samme og er automatisk for alle brugere i regionen, der bruger Revu 20 eller Revu 2019. Der kan findes mere information her.

Bluebeam Revu 20 Standard-, CAD- og eXtreme-versioner er nu tilgængelige på Bluebeam.com/dk og via vores verdensomspændende forhandlernetværk