Bluebeam viser digitale merknads- og samarbeidsløsninger på ONS 2016

In Presse by Ratika Sadana

Praktiske presentasjoner av digital dokumentbehandling for å vise forbedrede prosesser

Pasadena i California i USA (25. august 2016)

Bluebeam®, Inc., den ledende utvikleren av merknads- og samarbeidsløsninger innen bransjene bygg og anlegg, design og olje og gass, skal presentere hvordan flaggskipløsningen, Bluebeam Revu®, kan forbedre prosjektkommunikasjonen og kvaliteten, sikre ansvarlighet og spare deg tid på tvers av viktige kjemiske og tekniske prosesser, på ONS 2016 i Stavanger fra 29–31. august.

ONS er Nord-Europa største og viktigste arrangement for olje- og gassbransjen, der fagpersoner kan samarbeide, diskutere og gjøre forretninger. Mer enn 1300 utstillere fra over 35 land deltar og deler spennende innovasjoner, smarte løsninger og nye ideer.

Bluebeam utvikler smarte, enkle PDF-baserte løsninger for datamaskiner, mobile enheter og nettskyer. Bluebeam kommer til å demonstrere sine nyeste utgivelser, Revu 2016.5 og Revu Mac 1.5, på ONS, og vise nye funksjoner og forbedrede automatiserte funksjoner som er utviklet for å styrke kommunikasjonen og gjøre arbeidsflyter enklere. De nyskapende løsningene fra Bluebeam for datamaskiner, mobile enheter og nettskyer er banebrytende innen digitalt samarbeid på kontoret og i felten for PC, Mac og iPad. Du kan effektivisere viktige prosesser, for eksempel gjennomgang av tegninger, gruppegjennomgang, linjegang, lekkasjetesting, driftspauser og driftsstans innen olje- og gassbransjen.

Deltakerne kan også lære mer om Revus integrerte samarbeidsløsning, Bluebeam Studio™, som lar brukerne vise og legge til merknader i PDF-er samtidig fra en datamaskin, et nettbrett eller en iPad. Dette forbedrer kommunikasjonen og reduserer arbeidsmengden på tvers av alle prosjektfasene. Bluebeam kommer også til å demonstrere de nyeste forbedringene av Studio Prime, Bluebeams skybaserte samarbeidsløsning for prosjektadministratorer, for eksempel nye automatiserte mappefunksjoner for å konvertere og behandle filer automatisk, slik at du sparer tid på tidkrevende administrativt arbeid.

"Vi vet at fagfolk innen olje- og gassbransjen har unike prosesser og behov, og Revu har tilpassede verktøysett som er utviklet spesielt for ingeniører i denne bransjen", sier Christian Gren, administrerende direktør i Bluebeam. "Revu kan øke effektiviteten og minimere papirbruken med enkle forbedringer av eksisterende arbeidsflyter – enten teamet ditt skal gjennomgå tegninger, for eksempel P&ID-er, BFD-er og PDF-er, elektronisk fra en datamaskin eller laste opp arbeidspakker til et Windows-nettbrett mens dere er på farten."

Gren får selskap av Mark Mcaulay, senior regnskapsfører i Bluebeam, og Kristine Stene, internasjonal markedssjef i Bluebeam, for å veilede deltakerne på ONS i hvordan de kan digitalisere prosessene sine.

Bluebeam gir demonstrasjoner av Revu og Studio på Stand nr. 6910 i sal 6. Grip denne muligheten til å lære mer om hvordan linjeganger, lekkasjetester, driftspauser med mer kan utføres med Bluebeam Revu på en datamaskin, et nettbrett eller en iPad, og hvordan du kan samarbeide i nettskyen via Bluebeam Studio med prosjektpartnere fra hele verden.

Om Bluebeam, Inc.

De nyskapende løsningene fra Bluebeam for PC-er, mobile enheter og nettskyer er banebrytende innen digitalt samarbeid. De hjelper fagpersoner innen de mest dokumentbaserte bransjene å gjøre det de gjør, på en bedre måte. Bluebeams prisbelønte PDF-løsninger brukes av verdens fremste arkitekt-, ingeniør- og byggefirmaer, olje- og gasselskaper, produsenter og nasjonale og regionale offentlige institusjoner for å redusere papirforbruket med over 85% og øke produktiviteten med over 60%. Teamet hos Bluebeam Account Services og det globale forhandlernettverket har løst kunders utfordringer i over 100 land i over ti år.

Gå til www.bluebeam.no for å lære mer om hvordan Bluebeam hever terskelen og setter en ny standard. Bluebeam er en del av Nemetschek Group.