Bluebeam utvider de globale tilbudene for å styrke samarbeidsmulighetene over hele verden

In Presse by Ratika Sadana

Bluebeam kunngjør den koreanske versjonen av flaggskipprogramvaren Revu, legger til tyske og svenske versjoner av Revu Mac og slipper en oppdatert Revu 2016.5

Pasadena, California, USA (23. august 2016)

Bluebeam®, Inc., den ledende utvikleren av PDF-baserte merknads- og samarbeidsløsninger innen bransjene arkitektur, ingeniør, bygg og anlegg og olje og gass, kunngjør utvidelsen av sine globale løsninger. En ny avtale med den koreanske programvareforhandleren og tjenestebedriften Linetek Systems gjør det mulig å slippe en koreansk Windows-versjon av Bluebeam Revu® til det koreanske markedet. Tilgjengeligheten av Bluebeam Revus skrivebordsversjon utvides dermed til tretten språk over hele verden. I tillegg støtter Bluebeam Revu Mac, som ble lansert på engelsk tidligere i år, nå svensk og tysk språk med utgivelsen av Revu Mac 1.5.

"Samarbeid på tvers av plattformer, tidssoner samt internasjonale grenser kan endre arbeidsprosesser på en grunnleggende måte," sier Richard Lee, administrerende direktør i Bluebeam. "Det gleder oss å kunngjøre at Bluebeam Revu, Revu Mac og Studio Prime fortsetter å vokse samtidig som at det globale brukersamfunnet vokser. Ved å kombinere bransjestandardformater med avanserte samarbeidsverktøy, kan fagfolk over hele verden arbeide mer effektivt, effektivisere kommunikasjonen og forbedre den generelle kvaliteten på det leveringsklare materialet."

Den nylige utgivelsen av Revu 2016.5, Revu Mac 1.5 og Studio Prime™ effektiviserer produktiviteten og samarbeidet for fagpersoner som arbeider innen de mest dokumentbaserte bransjene rundt om i verden. Revu 2016.5 inkluderer følgende nye funksjoner:

• Kompatibilitet med Revit 2017 og Navisworks 2017 for å effektivisere arkitekters arbeidsflyter.
  • Eksportfunksjonen Revit-egenskaper til merker med enkel og automatisert arkmerking for Sets, slik at brukeren sparer tid på arbeidsintensivt arbeid.

Det nylig lanserte Revu Mac 1.5 har følgende forbedringer i tillegg til svensk- og tyskspråklige versjoner:

• Automatiserte topptekster og bunntekster som drar nytte av metadata for å automatisk sette inn viktig informasjon på flere sider i ett enkelt dokument.
  • Capture som gir deg muligheten til å integrere bilder og videoer i en merknad, og muligheten til å navigere gjennom dem i et popup-visningsprogram.

De nyeste forbedringene av Studio Prime, abonnementsalternativet i Bluebeam Studio-plattformen for ekstra administrative funksjoner og Studio-API-et, inkluderer følgende:

• Overvåkningsmapper for automatisert konvertering og dokumentmanipulering av kildefiler til PDF-filer for et stort antall sluttbrukere.

Revu 2016.5, Revu Mac 1.5 og Studio Prime er nå tilgjengelige på Bluebeam.no og det globale forhandlernettverket.

Etter suksessen med Bluebeam eXtreme Conference i San Diego i California, er eXtreme Conference på vei til Europa for endagskonferanser i Stockholm i Sverige 26. september og London i England 29. september. eXtreme Conference er et arrangement som er rettet mot brukere og kunder, og her kan du bli gitt Revu-opplæring, være med i diskusjonsgrupper, lytte til presentasjoner av casestudier og gjestetalere og få muligheter for nettverksbygging. Du kan nå registrere deg for å delta på Stockholm- og London-arrangementene.

Om Bluebeam, Inc.

De nyskapende løsningene fra Bluebeam for PC-er, mobile enheter og nettskyer er banebrytende innen digitalt samarbeid. De hjelper fagpersoner innen de mest dokumentbaserte bransjene å gjøre det de gjør, på en bedre måte. Bluebeams prisbelønte PDF-løsninger brukes av verdens fremste arkitekt-, ingeniør- og byggefirmaer, olje- og gasselskaper, produsenter og nasjonale og regionale offentlige institusjoner for å redusere papirforbruket med over 85% og øke produktiviteten med over 60%. Teamet hos Bluebeam Account Services og det globale forhandlernettverket har løst kunders utfordringer i over 100 land i over ti år.

Gå til www.bluebeam.no for å lære mer om hvordan Bluebeam hever terskelen og setter en ny standard. Bluebeam, Inc. er en del av Nemetschek Group.