Bluebeam Software lancerer Revu 2016

Bluebeam introducerer forbedret rapportering og funktionalitet for navigation.

Pasadena, Californien, USA (24. februar 2016)

Bluebeam® Software, den førende udvikler af PDF-baserede annotations- og samarbejdsløsninger til arkitekt-, konstruktions-, bygge- og anlægsbranchen (AEC) samt olie- og gasindustrien, annoncerer udgivelsen af den nyeste version af varemærkets flagskibsløsning, Bluebeam Revu® 2016.

Lanceringen af produkter i 2016 var en afvigelse fra Bluebeams traditionelle lanceringer. Revus nye funktioner blev præsenteret af Bluebeams amerikanske kunder i byggebranchen, Black & Veatch, Turner Construction og Sundt and Gensler via en direkte transmitteret, global webcast. Præsentationerne bragte førende AEC-mentorer sammen med deres unge og mindre erfarne AEC-brugere, hvor hver duo demonstrerede nye produktfunktioner og forbedrede løsninger til arbejdsgange. Under webcastet meddelte Bluebeam samtidig, at de ville forære produktlicenser til studerende.

Revu 2016 kombinerer kraftfulde redigerings-, annotations- og samarbejdsløsninger i PDF-filer med disse nye funktioner, der er designet til at forbedre styringen og rapporteringen af samt navigationen i digital projektdokumentation:

• Batch Markup Summary gør det muligt at rapportere omkring og eksportere data fra flere PDF-filer, hvilket letter kommunikationen og manipulationen af data, der er vigtige for store projekter. Brugere kan vælge at oprette en enkelt annotationsoversigt ud fra flere PDF-filer eller individuelle oversigter for hver enkelt PDF-fil i det enkelte batch.
  • Revit-tilføjelsesprogramforbedringer omfatter muligheden for automatisk at eksportere Revit Rooms til Revu Rum og således oprette en smartere PDF-fil, der registrerer placeringen af alle dine annotationer og gør arealopmålinger lettere og hurtigere at beregne.
  • Legends giver personer, der kigger på en PDF-fil, en umiddelbar forståelse af annotationerne på siden. Legends opdateres automatisk, når annotationer tilføjes, slettes eller ændres.
  • Mærker giver forbedret navigation og sortering af et ubegrænset antal PDF-filer i Sets, en funktion, der giver mulighed for visning af en gruppe af PDF-filer fra forskellige kilder som et enkelt dokument i en enkelt fane. Revu 2016 giver brugerne mulighed for nemt at afmærke ark efter arknummer, arknavn, tegningsdato, versionsnummer osv. Når mærker føjes til ark, kan brugerne tilmed oprette en komplet tegningsfortegnelse fra et Set.
  • Yderligere forbedringer, såsom dynamisk XFA-understøttelse, formatering for eksport af bogmærker, flere muligheder for annotationstilretninger samt den første mulighed for side-om-side-installation af Revu 2016 og Vu 2016 for Open Licence-kunder.

"Revu 2016 er udviklet gennem partnerskaber med vores kunder for at hjælpe brugerne med at flytte grænserne for navigation og rapportering i PDF-filer bedre end nogensinde før," siger Bluebeams administrerende direktør Richard Lee. "For at fremvise værdien af disse partnerskaber har vi inviteret vores kunder til at afprøve Revu 2016, og vi er glade for, at de kunne hjælpe os med at gøre det til den bedste Revu-lancering nogensinde.

Revu 2016 vil blive præsenteret ved en række direkte transmitterede webinarer, og planen kan hentes her.

Bluebeam Revu 2016 er tilgængelig direkte fra Bluebeam og hos autoriserede Bluebeam-forhandlere fra den 24. februar 2016.

Bluebeams innovative desktop-, mobil- og skyløsninger skubber til grænserne for digitalt samarbejde for at gøre fagfolk, der arbejder med flest dokumenter i industrierne, i stand til at blive bedre til, hvad de gør. Bluebeams prisvindende PDF-løsninger bruges af verdens ledende arkitekt-, ingeniør- og byggefirmaer, olie- og gasselskaber, producenter, statsinstitutioner og kommuner for at reducere papirforbruget med mere end 85 % og for at øge produktiviteten med over 60 %. Bluebeams kundeserviceteam og globale forhandlernetværk har løst kundeudfordringer i over 100 lande i mere end et årti. Gå ind på www.bluebeam.dk for at få flere oplysninger om, hvorfor Bluebeam er i færd med at ændre status quo og sætte en ny standard.