Bluebeam eXtreme Conference Stockholm har fokus på innovativt samarbejde

Bluebeams brugerkonference tilbyder oplæring i proceseffektivitet for tekniske fagfolk

Pasadena, Californien, USA og Stockholm, Sverige (30. september 2015)

Teknologibranchens innovatører inden for arkitektur, teknik og konstruktion (AEC) mødtes for nylig ved World Trade Center (WTC) i Stockholm til Bluebeam® eXtreme® Conference Stockholm 2015. Bluebeam – den førende udvikler af PDF-baserede annoterings- og samarbejdsløsninger til teknikbranchen – var vært for begivenheden, der gav teknologiinnovatører mulighed for at udvide deres netværk, lære om og forestille sig mulighederne ved forbedret projektkommunikation.

Konferencen bød på over en halv snes præsentationer fra Bluebeam og brancherepræsentanter med eksempler på kundeoplevelser og optimale anvendelsesmuligheder for Bluebeams løsninger.

Bluebeams formand og administrerende direktør, Richard Lee, rettede i sin åbningstale henvendelse til kundeinspireret innovation. Bluebeam bekendtgjorde også nyskabelser inden for prestigeløsningen Bluebeam Revu®, herunder oplevelsesoptimering for Windows-tablets, en ny sideløbende Open License-funktion og introduktionen af Bluebeam Gateway, en ny webportal til licensadministration. Bluebeams teknologi til samarbejde i realtid, Bluebeam Studio™, udvides til en hel produktserie, som bl.a. omfatter Bluebeam Studio Prime, der er en ny skybaseret abonnementsløsning, som vil give adgang til den første fase af en Studio-API, der understøtter DMS-integrationer.

"I Bluebeam er vi stolte af vores kunders drivkraft inden for brancheudviklingen", siger Lee. "Vi er glade for, at vores eXtreme Conference i Stockholm gav vores brugere mulighed for at dele, hvordan de arbejder uden grænser med os på Bluebeam, såvel som deres ligemænd i branchen".

Konferencen omfattede:

• Skanska Sverige AB gav en præsentation om, hvordan de udvidede deres Revu-brugerbase fra 200 til over 3.500 ansatte.
  • Implenia Norge AS, den største konstruktionsvirksomhed i Schweiz, fremhævede, hvordan Revu-brugere kan simulere projekter ved hjælp af 4D-teknologi for at forbedre forståelsen og identificeringen af problemer før produktion.
  • Bluebeam var vært for uddannende sessioner, herunder materialeberegninger og skøn, batchværktøjer og scriptsprog, arbejde med PDF'er i 3D og meget mere.

Bluebeam-produkter sælges direkte og via et globalt netværk af forhandlere. Besøg www.bluebeam.dk for at få yderligere oplysninger.

Bluebeams innovative desktop-, mobil- og skyløsninger skubber til grænserne for digitalt samarbejde for at gøre fagfolk, der arbejder med flest dokumenter i industrierne, i stand til at blive bedre til, hvad de gør. Bluebeams prisvindende PDF-løsninger bruges af verdens ledende arkitektur-, ingeniør- og byggefirmaer, olie- og gasselskaber, producenter, statsinstitutioner og kommuner for at reducere papirforbruget med mere end 85 % og for at øge produktiviteten med over 60 %. Bluebeams kundeserviceteam og globale forhandlernetværk har løst kundeudfordringer i over 100 lande i mere end et årti. Gå ind på www.bluebeam.dk for at få flere oplysninger om, hvorfor Bluebeam er i færd med at ændre status quo og sætte en ny standard.