Bluebeam eXtreme Conference fokuserer på innovation gennem løsnings- og partnerudvidelse

Bluebeams tredages konference i USA leverer nye løsninger til fagfolk inden for teknikbranchen

Pasadena, Californien, USA (4. august 2015)

Bluebeam, der er førende udvikler af annoterings- og samarbejdsløsninger til teknikbranchen, bragte for nylig nogle af de vigtigste firmaer fra hele verden inden for design, konstruktion og energi sammen til undervisningssessioner og banebrydende teknologiannonceringer ved 2015 Bluebeam® eXtreme® Conference i Los Angeles, Californien.

Konferencen bød på otte kundepaneldebatter og over 75 sessioner i fem læringsspor med Bluebeam ved roret, og deltagerne fik mulighed for at optjene op til 10 AIA (American Institute of Architects) CES-meritter ved at deltage i bestemte præsentationer. Blandt sessionsemnerne var bl.a. digitalisering af teknikbranchens workflow, teknologisk implementering og uddannelse, gennemgang af dokumenter og samarbejde, lean-praksisser og integration af BIM.

Konferencens hovedtale, som Bluebeams administrerende direktør, Richard Lee, leverede, fokuserede på innovation med inspiration fra kunder, brancheudfordringer og teknologipartnere. Bluebeam bekendtgjorde også nyskabelser inden for førsteklasses løsninger, Bluebeam Revu®, herunder oplevelsesoptimering for Windows tablet-pc, en ny parallel Open License-funktion og introduktionen af Bluebeam Gateway, en ny licensadministrationsportal. Bluebeams samarbejdsteknologi, Bluebeam Studio™, udvides til en hel produktserie, som bl.a. omfatter Bluebeam Studio Prime, en ny skybaseret abonnementsløsning, som vil omfatte adgang til den første fase af en Studio-API, der understøtter DMS-integrationer.

”Dette års konference fremhævede den stræben efter innovation, der drives af vores kunders behov for at imødekomme stadigt mere komplekse projektkrav”, udtaler Kristine Hopkins, vicedirektør for Client Services hos Bluebeam. ”Uanset om vi taler om den nye mulighed for Open licensing eller API og Studio Primes skyadministration og automatisering, vil de nyeste funktioner give større fleksibilitet og kontrol, så kunder fra små virksomheder til store koncerner kan arbejde på den måde, de ønsker og har behov for at arbejde”.

Her er nogle af højdepunkterne fra eXtreme Conference:

• • Case-præsentationer om kunder fra Barton Malow og Daytona International Speedway-teamet, Mortenson Construction og teamet. der bygger ét af bare tre turbineenergianlæg i verden, og CannonDesign med ”super hospital P3”-projektteamet fra Centre Hospitalier de l’Universite de Montreal.
  • • Kundepaneler om strømlining af implementeringen af digitale arbejdsgange og forbedring af samarbejde med repræsentanter fra Gensler, Black & Veatch, C.W. Driver, Swinerton Builders, Skanska Sweden AB m.fl.
  • • Teknologipartnerne Microsoft, CMiC og FieldLens deltager i hovedpræsentationen og er værter for showcases, hvor de fremhæver optimeringer, der forbedrer kompatibiliteten på tværs af design- og konstruktionsprocesser.
  • • Sessioner med fem uddannelsesspor – Revu Core, digitale arbejdsgange, Advanced Technologies, olie og gas og træner-træning – for brugere inden for alle niveauer af Revu-ekspertise.
  • • Demonstration af de nyeste funktioner og forbedringer i Revu 2015.,5 og Bluebeam Revu iPad.

Bluebeam-produkter sælges direkte og via et globalt netværk af forhandlere. Få flere oplysninger på www.bluebeam.dk.

Bluebeams innovative desktop-, mobil- og skyløsninger skubber til grænserne for digitalt samarbejde for at gøre fagfolk, der arbejder med flest dokumenter i industrierne, i stand til at blive bedre til, hvad de gør. Bluebeams prisvindende PDF-løsninger bruges af verdens ledende arkitektur-, ingeniør- og byggefirmaer, olie- og gasselskaber, producenter, statsinstitutioner og kommuner for at reducere papirforbruget med mere end 85 % og for at øge produktiviteten med over 60 %. Bluebeams kundeserviceteam og globale forhandlernetværk har løst kundeudfordringer i over 100 lande i mere end et årti. Gå ind på www.bluebeam.dk for at få flere oplysninger om, hvorfor Bluebeam er i færd med at ændre status quo og sætte en ny standard.