Bluebeam Software lancerer Revu 2015, som forenkler dokumentstyring og fremskynder projektkommunikation

Den nyeste version gør tekniske fagfolk i stand til at afslutte projekter hurtigere og arbejde mere effektivt

Pasadena, Californien (3. februar 2015)

Bluebeam® Software, den førende udvikler af PDF-baserede annotations-, målings- og samarbejdsløsninger til fagfolk inden for arkitektur, ingeniørarbejde, byggeri, olie- og gasindustrien, fremstilling og andre tekniske fagområder, offentliggør i dag den nyeste udgave af Bluebeam Revu® 2015, den nyeste version af virksomhedens prisvindende flagskibsløsning. Revu 2015 lancerer nye funktioner, der gør projektgrupper i stand til at holde komplekse sæt af dokumenter organiseret og opdateret, således at alle gruppemedlemmer befinder sig på samme side.

”For at imødekomme de krav, der følger med komplekse projekter og pressede tidsfrister, har projektgrupperne brug for at forenkle kommunikationen mellem projektets interessenter og fjerne unødvendige arbejdsgange,” siger Richard Lee, koncernchef hos Bluebeam. ”Revu 2015 præsenterer og finpudser funktioner, der gør annotationer i og håndtering af store sæt af dokumenter nemmere med bedre annotationsværktøjsfunktionalitet og batchautomatisering såvel som større fleksibilitet i delingen af projektoplysninger.”

Forvent smartere annotationer

En af Bluebeams mest ventede annotationsfunktioner fås nu i Revu 2015. Sketch Tools gør det muligt for brugerne hurtigt at oprette nye figurer til præcisering af målinger baseret på en PDF-fils kalibrerede målestoksforhold. Værktøjerne giver brugerne længde- og vinkelfeedback i realtid, mens de tegner med musen eller indtaster målene med tastaturet.

Dynamic Tool Set Scaler er også tilføjet i Revu 2015, hvilket muliggør annotationer, der automatisk ændrer størrelsen præcist og proportionalt, når funktionen bruges i dokumenter med forskellige målestoksforhold. Grupperede annotationer i en tegning kan også ændre størrelse proportionalt, uanset målestoksindstilling.

Med Revus kameraværktøj, Capture 2.0, kan brugerne nu indlejre videoer i annotationer. Brugere kan gennemgå billeder og afspille videoer direkte fra den enkelte annotations Capture-fremviser. Annotationer indeholdende Capture-medier kan spores og vises i Revus annotationsliste og eksporteres som en PDF-oversigt.

Automatiser flere opgaver

Batch Slip Sheet, der er nyt i Revu 2015 (kun i eXtreme-udgaven), automatiserer processen med at holde komplekse sæt af filer opdaterede ved at gøre brugerne i stand til automatisk at sammenligne nye filrevisioner med tidligere, tilsvarende filversioner. Alle annotationer, hyperlinks og bogmærker overføres fra revision til revision.

En eksisterende Revu-funktion, Sets, som gør grupper af medarbejdere i stand til at navigere i en stor samling af forskellige PDF-filer, som om de var et enkelt, flersidet dokument i en enkelt fane, modtager automatiserings- og kategoriseringsopgraderinger i Revu 2015.

Kom hurtigere frem til den samme side

Bluebeams mobilitetsløsninger vil få brugerne til at arbejde hurtigere. Studio GO™, der er nyt i Revu iPad 3.0, giver mulighed for straks at gengive filer i stort format i Studio-projekter og Studio-sessioner for hurtigere annotation og navigation uden at ændre de originale dokumenter. Baggrundssynkronisering gør det muligt for Revu iPad brugere at downloade filer, mens de fortsætter med at arbejde i Revu.

Du kan få mere at vide om alle de nye funktioner i Revu 2015 på www.Revu2015.com.

Bluebeam-produkter sælges direkte og via et globalt netværk af forhandlere. Få flere oplysninger på www.bluebeam.dk.

Bluebeams innovative desktop-, mobil- og skyløsninger skubber til grænserne for digitalt samarbejde for at gøre fagfolk, der arbejder med flest dokumenter i industrierne, i stand til at blive bedre til, hvad de gør. Bluebeams prisvindende PDF-løsninger bruges af verdens ledende arkitektur-, ingeniør- og byggefirmaer, olie- og gasselskaber, producenter, statsinstitutioner og kommuner for at reducere papirforbruget med mere end 85 % og for at øge produktiviteten med over 60 %. Bluebeams kundeserviceteam og globale forhandlernetværk har løst kundeudfordringer i over 100 lande i mere end et årti. På www.bluebeam.dk kan du få flere oplysninger om, hvorfor Bluebeam er i færd med at ændre status quo og sætte en ny standard.