Bluebeam Software lancerer Revu 12, som gør det lettere at udføre dokumenthåndtering og projektsamarbejde i marken

Nye funktioner og forbedringer i Bluebeams seneste PDF-baserede samarbejdsløsning, som gør det lettere for medarbejdere på kontoret og i marken at samarbejde

Pasadena, Californien, USA (14 marts, 2014)

I dag annoncerer Bluebeam® Software, den førende udvikler af PDF-baserede annotations-, målings- og samarbejdsløsninger til fagfolk inden for arkitektur, ingeniørarbejde, byggeri, olie og gas, fremstilling og andre tekniske fagområder, offentliggørelsen af Revu® 12, den seneste udgave af virksomhedens flagskibsløsning, nu på svensk, tysk, finsk, norsk, dansk, hollandsk, japansk, fransk, spansk og italiensk. Dette års Revu-forbedringer gør brugere i industrier med mange dokumenter bedre i stand til digitalt samarbejde omkring projektdokumenter og gør det lettere for medarbejdere på kontoret og i marken at samarbejde.

"Revu 12 introducerer og finindstiller funktioner, der skal gøre det lettere at få adgang til og håndtere projektoplysninger i marken, hvor marken end befinder sig," siger Richard Lee, President og CEO for Bluebeam. "Vores kunder er nødt til at holde projekter kørende, uanset om de er på kontoret, på arbejdsstedet eller på en campingtur, og teknologien i Revu 12 gør det lettere at afslutte projekter hurtigere og at arbejde bedre."

Del flere detaljer

Opsamling, der er ny i Revu 12, gør brugerne i stand til at tilføje flere fotos fra marken eller et billedbibliotek til en annotation. Fremviseren Opsamling lader brugerne nemt klikke igennem alle indlejrede billeder, og billederne vises i PDF-oversigtsrapporter, så teammedlemmer kan se flere detaljer.

Revus PDF-funktioner i 3D gør alle projektpartnere i stand til at nå svært tilgængelige steder inden for 3D-modeller, der er blevet eksporteret fra Revit®, Navisworks®, SolidWorks® eller en IFC-fil. Med Revu 12’s nye SketchUp Pro-plugin kan brugerne nu oprette PDF-filer i 3D fra SketchUp Pro for at benytte alle Revus 3D-annotations- og navigationsfunktioner for at opnå hurtigere problemløsning.

Få hurtigere adgang til oplysninger

Det er fortsat besværligt at få adgang til projektfiler i marken - selv digitalt. Den nyligt forbedrede AutoMark™ i Revu 12 giver brugerne mulighed for at oprette bogmærker og sideetiketter ved at kombinere flere sideområder som f.eks. arketiketter og arknumre og derefter nemt at tilføje præfikser, suffikser og symboler. AutoMark fungerer nu også med filer, som indeholder ikke-søgbar tekst, som f.eks. scanninger, så alle PDF-filer kan lægges i orden, uanset hvordan de blev lavet.

Med introduktionen af Batch Link® kan brugere af Revu 12 automatisk og hurtigt og nemt oprette links i hele dokumentsæt ved at oprette et ubegrænset antal hyperlinks efter filnavn, sideetiket eller sideområde, så projektoplysninger kun er et klik væk.

Oprettelse af strømlinede dokumenter til marken kan begrænse fleksibiliteten ved at arbejde med relaterede dokumenter. Sets™ 2,0 gør brugerne i stand til at håndtere og navigere rundt i et ubegrænset antal filer, som om de er et enkelt dokument, i en enkelt fane vha. en ny praktisk listevisning. Hyperlinks inden for et Set omdirigerer nu også automatisk for at sikre adgang til de seneste Set-dokumentrevisioner.

Få mere ud af PDF-filer

Materialeberegninger og estimeringer, på kontoret eller på arbejdsstedet, er lettere end nogensinde før med Revu 12’s målingsforbedringer. Når brugerne tager én måling, beregner Revu nu automatisk alle andre relaterede målinger, herunder Vægområde, og viser dem i annotationslisten, som registrerer alle annotationer. Målinger er ikke længere begrænsede til én skala med Revus nye evne til at indstille separate X- og Y-skalaer på en PDF. Og den tilføjede evne til at eksportere sorterede totaler fra annotationslisten til CSV eller XML lader brugerne få flere data fra PDF-filer.

Revus nye SmartGroup-teknologi gør brugerne i stand til hurtigt at se og lave ændringer i individuelle annotationer inden for en relateret gruppe af annotationer eller elementer. Derudover beregner grupperede målinger nu automatisk en subtotal i annotationslisten.

Hold dig orienteret

Blandt forbedringerne af Bluebeam Studio™, Revus integrerede skybaserede samarbejdsløsning, er muligheden for, at Studio-deltagere kan tilmelde sig til at modtage daglige e-mailmeddelelser om ændringer af projektdokumenter uden at skulle logge på Studio. Fuld kontrol med en Studio-session, hvor projektpartnere kan kommentere de samme PDF-filer i realtid, kan gives af en Session-administrator til en pålidelig kollega, så de samme Studio-administrationsrettigheder som vært gives videre for at få værdifulde samtaler til at køre videre.

Du kan få mere at vide om alle de nye funktioner i Revu 12 her.

Bluebeam-produkter sælges direkte og via et globalt netværk af forhandlere. Besøg www.bluebeam.dk for at få yderligere oplysninger.

Bluebeams innovative desktop-, mobil- og skyløsninger skubber til grænserne for digitalt samarbejde for at gøre professionelle i industrierne med flest dokumenter i stand til at blive bedre til, hvad de gør. Bluebeams prisvindende PDF-løsninger bruges af verdens ledende arkitektur-, ingeniør- og byggefirmaer, olie- og gasselskaber, producenter, statsinstitutioner og kommuner for at reducere papirforbruget med mere end 85% og for at øge produktiviteten med over 60%. Dets kundeserviceteam og globale forhandlernetværk har løst kundeudfordringer i over 100 lande i mere end et århundrede. På www.bluebeam.dk kan du få mere at vide om, hvorfor Bluebeam er i færd med at ændre status quo og sætte en ny standard.